
VÝKONNÝ MOTOR
Vysokovýkonný motor s laděným závodním výfukem má už v základu dostatek síly k předjíždění soupeřů. Automatické mazání dávkuje olej zcela samočinně, takže se nemusíte starat o premix. Robustní a účelná konstrukce motoru přispívá k nízké hmotnosti stroje a snižuje náklady na údržbu.

ŠPIČKOVÝ PODVOZEK
Precizní řízení a výborné jízdní vlastnosti dává čtyřkolce kvalitní odpružení a tuhý rám se širokým rozchodem. Přední kola jsou nezávisle zavěšená v širokých kyvných ramenech, zadek je odpružený progresivní pružinou. Díky nízké a široké stavbě je čtyřkolka velmi stabilní v zatáčkách. Výsledkem je špičková ovladatelnost a spousta vyhraných titulů.

BEZPEČNÝ ŘETĚZOVÝ POHON
Automatická převodovka umožňuje dítěti plně se soustředit na jízdu, aniž by muselo rozptylovat svoji pozornost řazením. Další výhodou automatické převodovky je, že zátah motoru je zcela plynulý, bez jakéhokoli přerušení hnací síly při přeřazování. Zadní kola jsou poháněna řetězem, který je v místech, kde by s ním dítě mohlo přijít do kontaktu, bezpečně zakrytý.

VYNIKAJÍCÍ ODPRUŽENÍ
Kvalitní pružicí a tlumicí jednotky jsou seřiditelné v závislosti na terénu, náročnosti tratě, rychlosti jízdy a výkonnosti dítěte. Dlouhé zdvihy pérování a optimálně sladěné tlumiče žehlí terénní nerovnosti, jízda je maximálně bezpečná. Nezávislé zavěšení předních kol ve dvojitých lichoběžníkových ramenech umožňuje dokonalou trakci a perfektní ovladatelnost v zatáčkách.

ZÁVODNÍ BRZDY
Tříkotoučový brzdový systém je závodně dimenzovaný a snadno ovladatelný páčkami na řídítkách. Nášlapy tak zůstávají volné a bez překážek, což minimalizuje možnost sklouznutí nohy při jízdě.

ZÁVODNÍ SEDLO
Nekompromisní přístup se promítá i v sedačce. Ta svým tvarem umožňuje snadné přenášení váhy a poskytuje spolehlivou oporu při jízdě. Mysleli jsme dokonce i na neklouzavý potah pro bezpečnou jízdu v mokru a blátě.

OSVĚTLENÍ
Pokud se trénink protáhne až do slunce západu, oceníte výkonný přední světlomet. A když přijde čas závodů, můžete celé světlo snadno vymontovat. V základu je DRR 100 vybaven i koncovým / brzdovým světlem.

DŮRAZ NA BEZPEČNOST
Velký důraz jsme kladli na bezpečnost. DRR 100 má výtrhovou pojistku, zakrytý řetěz, brzdy ovládané páčkami, pojistku proti nastartování se zařazenou rychlostí, plasty bez ostrých okrajů a celoplošné nášlapy bez rušivého pedálu.
SPECIFIKACE
MOTOR
Typ: | dvoudobý kapalinou chlazený jednoválec |
Objem: | 89,2 ccm |
Vrtání x zdvih: | Ø 52 x 42 |
Kompresní poměr: | 9.1 : 1 |
Zapalování: | CDI |
Startér: | elektrický + nožní |
Karburátor: | PWK 28 |
HNACÍ SYSTÉM
Pohon: | zadních kol |
Převodovka: | CVT variátor (bez zpátečky) |
Koncový převod: | řetězem / 428H |
PODVOZEK
Zavěšení přední: | nezávislé, dvojitá A-ramena |
Zavěšení zadní | kyvná vidlice |
Pérování přední: | hydraulické tlumiče |
Pérování zadní: | hydraulický tlumič s progresivně vinutou pružinou |
Brzdy přední: | hydraulické kotoučové, 2x Ø 165 mm |
Brzdy zadní: | hydraulická kotoučová, Ø 220 mm |
Pneu přední: | 21 x 7 - 10 Kenda |
Pneu zadní: | 18 x 9.5-8 Unilli |
ROZMĚRY A HMOTNOSTI
Celková délka: | 1 480 mm |
Celková šířka: | 1 110 mm |
Celková výška: | 980 mm |
Světlá výška: | 200 mm |
Hmotnost bez náplní: | 127 kg |
Nádrž: | 5 l |
Fotografie a vyobrazení stroje nemusí odpovídat skutečnému provedení pro český trh. Dovozce si vyhrazuje právo na změnu specifikací.