- Úvod
- ČTYŘKOLKY (ATV) UTV
- čtyřkolky CFMOTO
- X520
- CFMOTO Gladiator X520-A EFI E5 dlouhá verze černá
CFMOTO Gladiator X520-A EFI E5 dlouhá verze černá

- Kompletní specifikace
- Související zboží6
- CFMOTO Gladiator X520-A EFI E5 dlouhá verze černáSkladem162 990 Kč134 702 Kč bez DPH
Gladiator X520-A EFI E5 dlouhá verze
Bestseller roku s novým motorem 500 ccm !
Nejdostupnější kvalitní moderní "pětistovka" 4x4 s EPS na českém a slovenském trhu!
Gladiator X520 EPS - silnější dvojče letošního bestselleru Gladiatora X450 znovu posunuje hranice poměr-cena-výkon a zásadně přenastavuje laťku pro pracovní stroje kategorie 500 ccm. Gladiator X520 EPS přináší skvělý výkon motoru z modelu Gladiator X550, vynikající a hravé jízdní vlastnosti modelu Gladiator X450 a zcela nevídanou cenovku na modely kategorie 500 ccm s EPS!
Verze EU5 obsahuje navíc zadní diferenciál s el. uzávěrkou, 4 brzdové kotouče a splňuje emisní normu EU5.
Příplatková výbava
Elektrický posilovač řízení (EPS): +13.000 CZK
Rozšiřovací lemy: +2.990 CZK
Opěrka a madla spolujezdce (pouze dlouhá verze): +1.000 CZK
Ochranné kryty (blastery) řidítek: +1.500 CZK
Dostupné barvy: černá (bez příplatku), oranžová (+1.000 CZK), listová kamufláž (+5.000 CZK)
Paket SNOWBLASTER - příplatek 10.000,- za radlici (135cm) a zateplené rukávy. V případě kombinace s radlicí 150cm je příplatek 12.000,-
Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.
Obrázky mají ilustrativní charakter. Výbava se může lišit (pneu, polepy atd.)
Homologace EU 168 nebo-li kategorie L7e EURO 5 (v ČR i SR bílé značky)
- maximální rychlost homologované verze (on-road) - 93 km/h
- 4 kotoučové brzdy na všech 4 kolech
- parkovací brzda (levá páčka)
- kompletní moderní LED osvětlení
- 100% uzamykatelný zadní diferenciál
- katalyzátory splňující normy EURO 5
- modernizovaný LCD displej
Benzinová nádrž: | 15 litru |
Olej motorový: | 2,9 litru |
Délka (standard/prodoužený): | 2100 / 2300 mm |
Šířka: | 1100 mm |
Výška: | 1350 mm |
Rozvor (standard/prodloužený): | 1260 / 1460 mm |
Suchá hmotnost (standard/prodloužený): | 335 / 350 kg |
Systém pohonu: | |
---|---|
Převodovka: | Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 25x8-12 CST Abuzz |
Zadní pneu: | 25x10-12 CST Abuzz |
Brzdový systém: | |
Brzdy přední: | Kotoučové hydraulické |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC |
Výkon motoru: | 14,8 kW / 5600 ot. |
Výkon motoru: (off-road úprava) | 28 kW(38k)/6800 ot./min. |
Točivý moment: (off-road úprava) | 46 Nm/5800 ot./min |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 76,2 mm |
Objem motoru: | 500 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Plnění motoru: | Elektronické vstřikování Bosch EFI |
Zapalování: | ECU Bosch |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |