Can-Am Outlander Max 1000R XT-P INT

- Kompletní specifikace
- Can-Am Outlander Max 1000R XT-P INTNa dotazbez DPH
Can-Am Outlander Max 1000R XT-P INT
Osedlejte si bezkonkurenční výkon v terénu s novým Outlander MAX XT-P 2019. Tento model se může pochlubit širším a vylepšeným zavěšením FOX pro maximální využití legendárního výkonu motoru Rotax. Nyní může táhnout vleky až do 750 kg. Výkon 91 koní!
Hlavní vlastnosti
- Volitelně motor Rotax® V-twin
- Nové obloukové přední zavěšení s dvojitým ramenem A a přední kyvnou tyčí
- Inteligentní regulace paliva (iTC™️) s jízdními režimy
- Přední a zadní tlumiče FOX† 1.5 PODIUM† QS3
- Plynulá změna převodového poměru (CVT) s možností brzdění motorem
- Dynamický posilovač řízení se třemi režimy (DPS™)
- Naviják WARN† 1 361 kg s kladkou Fairlead
- 14palcová litá hliníková kola s funkcí beadlock
- 26palcové radiální pneumatiky ITP† Terracross
- Lakované plasty pro prémiový vzhled
Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik.
Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky ITP Terracoss, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.
MODEL | |
---|---|
Typ | užitková |
Ročník | 2019 |
Verze | prodloužená |
MOTOR | |
Objem | 976 ccm |
Typ motoru | 4-takt / 2 |
Počet válců | dvouválec |
Dávkovaní paliva | elektronické vstřikování paliva EFI |
Palivo | Natural 95 |
Chlazení | kapalina + ventilátor |
Zapalování | CDI |
Výkon | 91 koní |
Kroutící moment | - |
Spotřeba | - |
SYSTÉM POHONU | |
Pohon | 2x4, 4x4 zadní, přepínatelný přední |
Typ převodovky | automat PVT P/R/N/L/H |
Uzávěrka předního diferenciálu | ano, elektrické ovládání |
Převody | L / H / N / R, brzdění motorem |
Koncový převod | kardan |
PODVOZEK | |
Zavěšení přední | obloukové přední zavěšení s dvojitým ramenem A a přední kyvnou tyčí |
Zavěšení zadní | pomocí vlečných ramen typu TTI |
Odpružení přední | FOX† PODIUM† 1.5 QS3 |
Odpružení zadní | FOX† PODIUM† 1.5 QS3 |
Zdvih přední/zadní | 233 mm / 251 mm |
BRZDY s ABS | |
Přední brzdy | 2x hydraulická kotoučová 214 mm |
Zadní brzdy | 1x hydraulická kotoučová 214 mm |
PNEUMATIKY | |
Přední pneu | 26 x 8 x 14 ITP Terra Cross |
Zadní pneu | 26 x 10 x 14 ITP Terra Cross |
ROZMĚRY, HMOTNOST A KAPACITY | |
Délka | 2388 mm |
Šířka | 1220 mm |
Výška | 1350 mm |
Světlá výška | 279 mm |
Rozvor | 1499 mm |
Suchá hmotnost | 381 kg |
Palivová nádrž | 20,5 litrů |
OSTATNÍ VLASTNOSTI | |
Posilovač řízení (DPS) | ANO |
Tažná síla | 750 kg brzděného vozíku / 395 kg nebrzděného vozíku |
Barva | carbon black/sunburst yellow - černý karbon/žlutá |
LEGISLATIVA A HOMOLOGACE | |
Homologace | INT homologováno pro 2 osoby |
Registrační značka (SPZ) | žluté SPZ |
Řidičák | skupina B |