AKTUALITY

arr3SKÚTRY HNED SKÚTR HNED   Ve spolupráci se společností ESSOX s.r.o, poskytovatelem finančních služeb, jsme... arr3GLADIATOR HNED 2018   CFMOTO GLADIATOR HNED 2018   Ve spolupráci se společností ESSOX s.r.o, poskytovatelem... arr3KAWASAKI HNED 2018   KAWASAKI HNED 2018   Ve spolupráci se společností ESSOX s.r.o, poskytovatelem finančních... arr3NOVÁ PRODEJNA!!!!!Máme pro Vás dobrou zprávu, přestěhovali jsme se do zcela nových prostor, které se nachází v areálu... arr3Podmínky financování  Financování spotřebního zboží zajišťujeme pro zákazníky formou spotřebitelského nebo...

KONTAKTY

Lukáš Burda DIRTBIKES
Krnovská 129
747 07 Opava
tel: 603 224 277
servis(a)dirtbikes.cz
servis Opava 739 453 889
pob. Hlučín 734 541 648

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


» Doprava a platba
Doprava bez starostí

Víme, že se na svoji objednávku těšíte a mnoho výrobků je křehkých.

Vy však můžete být bez starostí! 

 

Každé objednávce věnujeme potřebnou péči. Objednávky balíme tak, aby k vám v pořádku dorazily.

 

Pokud by se však cokoliv stalo a zboží Vám dorazilo poškozené, tak se nemáte čeho obávat. Ihned nás kontaktujte a my Vám zařídíme náhradu s dopravcem. Nemusíte tak nic řešit a budeme po Vás chtít jen pár věcí k úplnému vyřešení problému.

Možnosti platba

Jelikož si zakládáme na co nejspokojenějších zákaznících, tak jsme pro Vás vybrali více způsobů platby, abyste si vybrali, který Vám nejvíce vyhovuje.

1. Dobírka - vaši objednávku zaplatíte při převzetí přepravci.

 

2. Převodem na účet - vaši objednávku uhradíte předem na náš účet. Potřebné údaje k úhradě vám zašleme s potvrzením vaší objednávky.

 

3. V hotovosti (osobní odběr) - vaši objednávku uhradíte osobně v hotovosti nebo kartou na našich provozovnách Opavě, nebo Hlučíně 

Způsoby doručení

 

Způsob dopravy + cena
 
Způsob platby + cena
+95,00 Kč
+199,00 Kč
+135,00 Kč
+135,00 Kč
+155,00 Kč
 
+30,00 Kč
+45,00 Kč
0,00 Kč
0,00 Kč

 

Geis kurýr - doručení následující pracovní den po expedici:

  • Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
  • Kurýr agentury Geis Vás obvykle kontaktuje nejprve telefonicky v den doručení zásilky, aby si s Vámi potvrdil přesný čas a místo předání.Zadávejte proto, prosím, správný kontaktní telefon, aby se předešlo nemožnosti doručit zásilku 
  • Bohužel naše firma nemůže zařídit aby se k vám rozvoz dostal v přesný čas.
  • Na depu je možno si vyžádat telefonický kontakt na řidiče a s tím se pak dohodnout na místě čase předání. 
  • Pokud se však s dopravcem nedohodnete na termínu dalšího doručení do 3 dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu. V případě, že tak neučiníte a zásilku si řádně nepřevezmete, jsme dle obchodních podmínek oprávněni požadovat poplatek ve výši 400 Kč.

 

odkaz na přepravce zde:

Kde se nachází momentálně Vaše zásilka můžete zjistit na stránce sledování zásilek nebo přímo v horní části našich webových stránek. Zde je kolonka pro sledování zásilky, kam stačí zadat číslo zásilky. Hned uvidíte, kde se momentálně Vaše zásilka nachází. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince v pracovní době od 8:00-17:00 na telefonním čísle 951 277 777 nebo nás kontaktujte jiným způsobem.

 

Menší zásilky (80 x 60 x 42 cm) s hmotností do 15 kg si můžete přesměrovat a následně vyzvednout na jednom z našich výdejních míst - Geis Point. Zde jsou zásilky uloženy
7 kalendářních dní. Vy, jako příjemce jste průběžně informován SMS o pohybu zásilky. Přesměrování zásilky je možno provést přímo v avizační SMS, kterou obdržíte, když balík převezmeme do přepravy nebo přímo ZDE.

Zásilku si také můžete vyzvednout osobně na jednom z našich dep. Vyzvednout zásilku je možné od 9:00 do 19:00, je ale nutné nás předem o této skutečnosti informovat buď e-mailem nebo telefonicky na naší zákaznické lince951 277 777

 


Česká Pošta: 

  • Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
  • Doručování balíků probíhá ve všední dny přibližně v časech 7:00-16:00 hodin. Tento čas se liší v jednotlivých lokalitách. Toto doručování na drtivé většině míst v České republice neprovádí běžný poštovní doručovatel, ale rozváží je speciální rozvoz České pošty.
  • Bohužel naše firma nemůže zařídit, aby se k vám rozvoz dostal v určený čas.
  • Není tedy možno si čas stanovit. Je třeba vyčkat rozvozu na uvedené dodací adrese. Bližší informace můžete zjistit telefonicky na Vaší poště.
  • V případě, že nebudete na místě zastižen(a), bude vám zanecháno oznámení o uložení zásilky na vaší pošte, kde je posléze nutno si zásilku vyzvednout (dle pracovní doby pošty v místě určení).
  • Občas se bohužel stane, že oznámení není z nějakého důvodu zanecháno (bližší informace proč se tak v konkrétním případě nestalo, jistě podá pošta v míste vašeho bydliště) a v takovém případě je zásilka taktéž uložena na poště.
  • Aktuální informace o stavu vaší zásilky se můžete dozvědět na tomto odkazu: informace o stavu zásilky. Zde je nutno zadat číslo balíku jež vám bylo zasláno pomocí sms a emailu od České pošty. Poté se vám zobrazí informace o zásilce.
  • Prosím pozor, pokud jste tedy následující den po našem upozornění o expedici zboží neobdrželi zásilku a ani nenajdete oznámení o uložení je zásilka na 90% uložena na vaší poště. V takovém případě se prosím na poštu bez váhání obraťte.
  • Pokud si zásilku na poště nevyzvednete do 5ti dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu. V případě, že tak neučiníte a zásilku si řádně nepřevezmete, jsme dle obchodních podmínek oprávněni požadovat poplatek ve výši 400 Kč.

 

Osobní odběr:

  • Je možný v provozovnách v Opavě, nebo Hlučíně po vyrozumění, že zboží je k odběru připraveno.
  • Vyzvednutí je možné každý všední den od 9:00 do 17:00 hodin nebo po domluvě o víkendu.
  • Zboží si zákazník vyzvedává osobně.
  • Platba probíhá v hotovosti nebo kartou, možná platba v Eurech