Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies.


Úvod »KAWASAKI» KAWASAKI NINJA ZX-10R KRT REPLICA MY2019


        

KAWASAKI NINJA ZX-10R KRT REPLICA MY2019

 

Číslo produktu: KAWN2
Výrobce: Kawasaki
naše cena bez DPH: 371 818 Kč
naše cena s DPH (21 %):
449 900 Kč

Ninja ZX-10R jasně ukázala svůj závodní potenciál svými vynikajícími výsledky v mistrovství
světa superbiků. ZX-10R je zrozena z partnerství právě Kawasaki Racing Teamu a továrny
Kawasaki. Je vyladěna mistry světa Jonathanem Reou a Tomem Sykesem. ZX-10R KRT
Replica je v barvách ala Kawasaki World Superbike. TAK BLÍZKO k motocyklu
z WSBK ZX-10R ještě nikdy nebyla. 

Přístroje s vysokou viditelností

Přístroje s vysokou viditelností

Hlavním přístrojem přístrojové desky Ninja ZX-10R je vysoce viditelný sloupový tachometr s podsvíceným LED displejem.

Swingarm s optimalizovanou tuhostí

Swingarm s optimalizovanou tuhostí

Navržený s pokročilou dynamickou analýzou tuhosti Kawasaki a přístupem zvenčí, kloubová tyč s optimalizovanou tuhostí přispívá k manipulaci s nimbler

BFRC lite

BFRC lite

Nová šoupačka BFRC Lite (Balance Free Zadní polštář) Showa je lehčí a kompaktnější než jejich dřívější jednotky. Nový šok přispívá ke zvýšení trakce a vynikajícímu výkonu při nárazu.

Bosch IMU (zařízení pro měření setrvačnosti)

Bosch IMU (zařízení pro měření setrvačnosti)

Kompaktní IMU pracuje v 6 DOF (stupně volnosti): 5 měřeno + 1 vypočteno. V kombinaci s vlastním programem dynamického modelování společnosti Kawasaki umožňuje vstup z IMU ještě přesnější orientaci v šasi, což je klíč k přenesení elektroniky Kawasaki na další úroveň.

Elektronická klapka řízení

Elektronická klapka řízení

Speciálně vyvinutý tlumič elektroniky Öhlins 
poskytuje správné množství tlumení založené na rychlosti vozidla a stupni zrychlení nebo zpomalení. Revidovaná nastavení byla optimalizována pro závodní dráhu a navíjení silnic.

Funkce správy rohů

Funkce správy rohů

Zpětná vazba z IMU umožňuje přidání nové funkce. Nová funkce řízení zatáček využívá KIBS a S-KTRC, které pomáhají jezdcům při sledování zamýšlené čáry v rohu.

Aerodynamická karoserie

Aerodynamická karoserie

Větší horní kryt skýtá vzduch účinněji a nabízí jezdci větší ochranu proti větru, což usnadňuje posunutí polohy pro rohový vstup při jízdě na trati.

Ovládání ventilu následovného prstu

Ovládání ventilu následovného prstu

Změna pohonu ventilů a dalších aktualizací zvyšuje výkon motoru Ninja ZX-10R. Špičkový výkon je vyšší: nyní 203 PS, které lze jednoduše doplnit o péči o kompletní výfukový systém. Změny však přinášejí výkonnost v celém rozsahu otáček a přinášejí vyšší výkon při všech otáčkách - což je výhoda pro závodníky i pro týmy World Superbike. Změny v podstatě zvyšují křivku plochého točivého momentu předchozího modelu, takže je snadno ovladatelný charakter zařízení Ninja ZX-10R zachován při nabízení většího výkonu.

Přenos kazet

Přenos kazet

Převodovka kazet ve stylu závodu usnadňuje změny převodového poměru podle podmínek trati. "Kazeta" je umístěna tak vysoko, že je přístupná bez vypouštění motorového oleje.

Vysoce výkonný brzdový systém Brembo

Vysoce výkonný brzdový systém Brembo

Dvojité high-spec Brembo M50 monoblokové třmeny sevřenými většími kotouči o průměru ø330 mm, speciálně připraveným hlavním válcem radiálního čerpadla a ocelově pletenými linkami s kvalitou závodu poskytují brzdný výkon další úrovně.

Kawasaki Quick Shifter

Kawasaki Quick Shifter

KQS se dvěma směry je standardním vybavením všech modelů. * Systém dvojitého směru KQS umožňuje jak řazení směrem nahoru, tak řazení dolů, což usnadňuje jízdu na okruhu. * Navrženo pro efektivní sportovní jízdu, KQS lze také použít na ulici při otáčkách nad 2500 min-1.  

WSB-vyvinutá přední vidlice

WSB-vyvinutá přední vidlice

Ninja ZX-10R má novou přední vidlici společně vyvinutou s Showou v mistrovství světa Superbike. Testovaný na světové závodní soutěži, tato technologie, která přichází přímo z továrního závodního závodu společnosti Kawasaki, provádí svůj masový debut na novém modelu Ninja ZX-10R. 

Elektronické škrticí ventily

Elektronické škrticí ventily

Elektronické škrticí ventily umožňují elektronickému řízení dodat ideální množství paliva a vzduchu do motoru. Systém také umožňuje přesnější řízení S-KTRC, stejně jako implementaci systémů jako KLCM a Kawasaki Engine Brake Control.

Horní zadní závěs zadní nápravy

Horní zadní závěs zadní nápravy

Toto uspořádání zadního odpružení nabízí vynikající výkon a současně přispívá k masové centralizaci. 
Revidované poměry propojení nabízejí více lineární pocit, díky němuž lze snadněji cítit závěsné úpravy.

Výfuk titanu

Výfuk titanu

Tepelně odolné potrubí s titanem a tlumičem přispívají k výkonu, dlouhé životnosti, nízké hmotnosti a hromadné centralizaci.

Hlava válce připravena pro vysokoposuvné vačky

Hlava válce připravena pro vysokoposuvné vačky

Předtím rys jedinečný pro Ninja ZX-10RR, nyní válcová hlava všech modelů poskytuje volný prostor pro uložení zásuvkových vaček s vysokým zdvihem. * Závěsné křídla s vysokým zdvihem a ventilové pružiny nabízejí vyšší výkony za minutu.  

Hliníkový rám dvojitého rámu

Hliníkový rám dvojitého rámu

Revidovaná péče o geometrii hlavy řízení se přiblížila k jezdci a delší výkyvná kolečka přinášela větší váhu na přední straně, aby se zvýšila stabilita rohu a spolehlivost okruhu.