Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies.


Úvod »KAWASAKI» NINJA H2 SX SE+ MY2019 Metallic Graphite Gray / Metallic Diablo Black / Emerald Blazed Green


        

NINJA H2 SX SE+ MY2019 Metallic Graphite Gray / Metallic Diablo Black / Emerald Blazed Green

 

Číslo produktu: H2SXMY193
běžná cena 624 900 Kč
naše cena bez DPH: 487 521 Kč
naše cena s DPH (21 %):
589 900 Kč

do košíku:
  ks  

Splátková kalkulačka Essox

 

Ninja H2 SX SE+ doplňuje stávající modely Ninja H2 SX a H2 SX SE. Přináší navíc pokročilý
elektronický podvozek a množství dalších funkcí, které z ní činí nejmodernější model v
nabídce. Jeďte dále, rychleji na nejkomfortnějším Sports Toureru všech dob. Ninja
H2 SX SE+. SUPERCHARGE YOUR JOURNEY.

 

Zapomeňte na vše, co jste kdy slyšeli o motocyklech kategorie Sport Tourer. Představuje Vám
nejnovější technologie společnosti Kawasaki. Představuje Vám Ninja H2 SX - nový rozměr
sportovního cestování. Ať už jedete po dálnici nebo přes horské průsmyky H2 SX
polyká kilometry s neuvěřitelnou lehkostí. Ninja H2 SX je poháněn výkonným
přeplňovaným motorem s kompresorem a přitom spotřebou pod 6l.
SUPERCHARGE YOUR JOURNEY.

 

POUZE U NINJA H2 SX SE+

POUZE U NINJA H2 SX SE+

POUZE U NINJA H2 SX SE A SE+

ELEKTRONIKA

 
 
KCMF
 
VÝKONOVÝ REŽIM
 
ŘÍZENÍ BRZD
 
ELEKTRONICKÝ PODVOZEK
 

Management pro průjezd zatáčkou


S použitím nejnovějšího modelovacího softwaru a zpětné vazby od měřící jednotky Bosch IMU, která poskytuje realistický obraz orientace motocyklu, KCMF sleduje parametry motoru a podvozku v celé zatáčce od bodu kdy začínáte brzdit, sklánět motocykl, přes vrchol zatáčky, až po vyjetí z ní. Přitom moduluje brzdnou sílu a výkon motoru, čímž usnadňuje hladký přechod mezi brzděním, průjezdem zatáčkou a akcelerací. Díky tomu usnadňuje jezdci udržet motocykl v předem zvolené stopě. U Ninja H2 SX+ systém KCMF dohlíží a spolupracuje s dalšími systémy:
- KTRC (řízení kontroly trakce a zvedání předního kola)
- KIBS (inteligentní brzdový systém s rozkladem brzdného účinek v jízdě zatáčkou)
- KEBC (Kawasaki Engine Brake Control upravuje brzdný účinek motoru)
- KLCM (Kawasaki Launch Control asistent rozjedu)

MOTOR

EKONOMICKÝ

VÝKONNÝ SPORT TOURER

RÁM

 

 

 

998 cm³Zdvihový objem

147,1 kW {200 PS} / 11.000 minMaximální výkon

 

     
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

TECHNICKÁ SPECIFIKACE

Engine
Motor
Typ motoru
Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový, s kompresorem
Zdvihový objem
998 cm³
Vrtání x zdvih
76 x 55 mm
Kompresní poměr
11.2:1
Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilů
Palivový systém
Vstřikování paliva: Ø 50 mm x 4 s duálním vstřikováním
Způsob starování
Elektrický
Mazání
Tlakové mazání, mokrá kliková skříň s olejovým chladičem
Gear
Výkon & Převodovka
Maximální výkon
147,1 kW {200 PS} / 11.000 min
Maximální točivý moment
137,3 N•m {14 kgf•m} / 9.500 min
Spotřeba paliva
5,7 l/100 km
CO2 emise
139 g/km
Převodovka
6 rychlostí, dog-ring
Sekundární převody
Utěsněný řetěz
Primární převodový poměr
1.480 (74/50)
Převodový stupeň 1.
3.077 (40/13)
Převodový stupeň 2.
2.471 (42/17)
Převodový stupeň 3.
2.045 (45/22)
Převodový stupeň 4.
1.727 (38/22)
Převodový stupeň 5.
1.524 (32/21)
Převodový stupeň 6.
1.348 (31/23)
Spojka
Mokrá lamela, manuální
Spojka
Mokrá lamela, manuální
Suspensions
Brzdy & Odpružení
Brzdy, přední
Plovoucí kotouče 330 mm. Čtyřpístkový radiální třmen, monoblok Brembo M50.
Brzdy, zadní
250 mm kotouč. Třmen: Brembo 2 pístkový
Odpružení, přední
43 mm obrácená vidlice s nastavitelným odskokem, komprese a předpětím pružiny
Odpružení, zadní
Uni-Trak, Öhlins TTX36 plněný plynem s odd.nádobkou se zásobníkem, plně nastavitelný
Dimensions
Rám & Rozměry
Typ rámu
Příhradový, vysokopevnostní ocel s montážní deskou na kyvné vidlici
Stopa
103 mm
Zdvih předního kola
120 mm
Zdvih zadního kola
139 mm
Pneumatika, přední
120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadní
190/55ZR17M/C (75W)
D x Š x V
2.135 x 775 x 1.205 mm
Rozvor
1.480 mm
Světlá výška
130 mm
Objem palivové nádrže
19 litrů
Výška sedadla
835 mm
Pohotovostní hmotnost
Tbc

 

Vyvážený přeplňovaný motor

Vyvážený přeplňovaný motor

Při vývoji nové generace přeplňovaného motoru pro H2 SX bylo zadání jasné. Vyvinout motor s vysokým výkonem v celém rozsahu otáček, ale vhodný pro každodenní použití i na cestování. Nový motor má výkon 200 koní, ale díky vysoké účinnosti má i nízkou spotřebu, která je srovnatelná s ostatními cestovními motocykly Kawasaki. 

All-LED světla

All-LED světla

Zepředu až dozadu jsou u Ninja H2 SX všechna světla vybavena LED technologií - dokonce i osvětlení SPZ.

Tempomat

Tempomat

Jde to i bez hledání, vše máte hned po ruce.. stačí jen stisknout jedno tlačítko a tempomat udržuje požadovanou rychlost a vy si  jen užíváte pohodou jízdu.