Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies.


Úvod »KAWASAKI» KAWASAKI KLX230 MY20 Black


        

KAWASAKI KLX230 MY20 Black

novinka

 

Číslo produktu: KAW20004
Výrobce: Kawasaki
naše cena bez DPH: 90 826 Kč
naše cena s DPH (21 %):
109 900 Kč

do košíku:
  ks  

Splátková kalkulačka Essox

 KAWASAKI KLX230 MY20 Black

 

Typ motoru: Vzduchem chlazený, 4-taktní, jednoválec
Zdvihový objem: 233 cm³
Vrtání x zdvih: 67 x 66 mm
Ventilový rozvod: SOHC, 2 ventily
Palivový systém: Vstřikování paliva: Ø 32 mm x 2 se dvěma škrticími klapkami
Zapalování: Digital CDI
Způsob starování: Elektrický startér

 

 

Vzduchem chlazený čtyřtaktní stroj s liniemi motokrosového speciálu s homologací pro provoz na pozemních komunikacích. Ideální pro začínající mladé jezdce, ale osloví i zkušenější, kteří touží po lehkém, ovladatelném a schopném stroji.

Srdcem nové KLX je motor s objemem 233ccm naladěný tak, aby dodával příjemný a použitelný výkon již v nízkém až středním pásmu otáček. Zdokonalené vstřikování paliva zajišťuje rovnoměrný zátah a lineární zrychlení.

Nový rám byl konstruován tak, aby poskytoval důvěru a zajistil dobrou zpětnou vazbu jak na silnici i mimo ni. Ve spojení s 21palcovým předním a 18palcovým zadním kolem, komfortním odpružením s dlouhým zdvihem i moderním ABS je KLX230 kombinací technologií a jednoduchosti, která odměňuje jezdce jedinečným a přitažlivý celkem.

Pro vaše pohodlí je zde elektrický startér a šestistupňová převodovka plus velkorysý objem nádrže 7,5 litru. Model KLX230 má LCD panel, který zobrazuje standardní funkce jako: rychlost, počítadlo kilometrů, denní počítadlo kilometrů, ukazatel stavu paliva, hodiny atd.

 

 

KLÍČOVÉ VLASTNOSTI

Uzamykatelný prostor

Uzamykatelný prostor

Schránka na nářadí je umístěná pod uzamykatelným levým krytem. Obsahuje vše potřebné pro rychlou údržbu na cestě. Boční kryt jde pohodlně odemknut klíčem od zapalování.

Světlomet

Světlomet

Při návrhu předního světlometu u KLX230 byl prioritou kvalita osvětlení vozovky. Opravdu velký světlomet s 60/55 W nabízí vynikající osvětlení při jízdě v noci i na nepřehledných cestách.

Digitální přístrojový panel

Digitální přístrojový panel

Přístrojový panel nabízí informace na velkoplošném LCD displeji, který je dobře čitelný za jakýchkoliv podmínek. Funkce zahrnují tachometr, dočasný / celkových stav najetých kilometrů, ukazatel stavu paliva a hodiny.

Nový rám

Nový rám

Zcela nový trubkový rám, navržený od samého počátku pro jízdu v terénu, poskytuje jízdní stabilitu nezbytnou pro jistotu jízdy v terénu. Rozsáhlá zpětná vazba od zkušebních řidičů Kawasaki přispěla k dosažení vysoce vyvážené rovnováhy mezi motorem a rámem, což umožňuje široké škále motocyklistů, aby si vychutnali KLX230.

Velká palivová nádrž

Velká palivová nádrž

Palivová nádrž o objemu 7,5 litru přispívá k dlouhému dojezdu motocyklu a umožňuje několik hodin jízdy na jedno natankování.

První Kawasaki Duální ABS

První Kawasaki Duální ABS

Nový systém ABS vyvinutý společně s firmou Bosch byl pečlivě vyladěn tak, aby mohl fungovat jak na silnici, tak i v terénu. Systém ABS je navržen tak, aby mohl jezdec účinně zastavit na krátké vzdálenosti. Systém ABS poskytuje jistotu novým a středně pokročilým uživatelům při jízdě na povrchu s nízkým třením. Přední a zadní kotoučové brzdy zaručují velký brzdný účinek.

Velká kola a vynikající odpružení

Velká kola a vynikající odpružení

Hliníková kola o velkém průměru 21 palců vpředu a 18 palců vzadu účinně zdolají jakékoli cesty. S světlou výškou 265 mm jsou motocyklisté schopni lépe překonat překážky, se kterými se setkávají.

Nový motor

Nový motor

KLX230 je vybaven zcela novým, vzduchem chlazeným čtyřtaktním jednoválcovým motorem o objemu 233 cm3. Motor je přizpůsobený k jízdě v terénu. S velkým, plynulý točivým momentem, který zajišťuje rovnoměrné zrychlení. Motor je kompaktní, přispívá k snadné ovladatelnosti a lehkosti motocyklu díky vzduchovému chlazení.


TECHNOLOGIE

 

ABS

ABS (Anti-lock Brake System) zajišťuje stabilní brzdný účinnek a zabraňuje zablokování kol.