Novinky
16.03.2020
Krizová opatření - nouzový režim
Vážení zákazníci, v souladu s Usnesením vlády České republiky ze dne 14.3.2020 č.211 o přijetí krizového opatření z důvodu ohrožení zdraví koronavirem... číst celé
26.02.2020
VĚRNOSTNÍ SYSTÉM
Pravidla věrnostního programu věrnost se vyplatí - registrovaní zákazníci získají při prvním nákupu slevu 1% a při každém dalším nákupu slevu 2% - 15... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. KONTAKTY
  3. Doprava a platba
Doprava bez starostí

Víme, že se na svoji objednávku těšíte a mnoho výrobků je křehkých.

Vy však můžete být bez starostí! 

 

Každé objednávce věnujeme potřebnou péči. Objednávky balíme tak, aby k vám v pořádku dorazily.

 

Pokud by se však cokoliv stalo a zboží Vám dorazilo poškozené, tak se nemáte čeho obávat. Ihned nás kontaktujte a my Vám zařídíme náhradu s dopravcem. Nemusíte tak nic řešit a budeme po Vás chtít jen pár věcí k úplnému vyřešení problému.

Možnosti platba

Jelikož si zakládáme na co nejspokojenějších zákaznících, tak jsme pro Vás vybrali více způsobů platby, abyste si vybrali, který Vám nejvíce vyhovuje.

1. Dobírka - vaši objednávku zaplatíte při převzetí přepravci.

 

2. Převodem na účet - vaši objednávku uhradíte předem na náš účet. Potřebné údaje k úhradě vám zašleme s potvrzením vaší objednávky.

 

3. V hotovosti (osobní odběr) - vaši objednávku uhradíte osobně v hotovosti nebo kartou na našich provozovnách Opavě, nebo Hlučíně 

Způsoby doručení

 

Způsob dopravy + cena
 
Způsob platby + cena
+95,00 Kč
+199,00 Kč
+135,00 Kč
+135,00 Kč
+155,00 Kč
 
+30,00 Kč
+45,00 Kč
0,00 Kč
0,00 Kč

 

Geis kurýr - doručení následující pracovní den po expedici:

  • Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
  • Kurýr agentury Geis Vás obvykle kontaktuje nejprve telefonicky v den doručení zásilky, aby si s Vámi potvrdil přesný čas a místo předání.Zadávejte proto, prosím, správný kontaktní telefon, aby se předešlo nemožnosti doručit zásilku 
  • Bohužel naše firma nemůže zařídit aby se k vám rozvoz dostal v přesný čas.
  • Na depu je možno si vyžádat telefonický kontakt na řidiče a s tím se pak dohodnout na místě čase předání. 
  • Pokud se však s dopravcem nedohodnete na termínu dalšího doručení do 3 dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu. V případě, že tak neučiníte a zásilku si řádně nepřevezmete, jsme dle obchodních podmínek oprávněni požadovat poplatek ve výši 400 Kč.

 

odkaz na přepravce zde:

Kde se nachází momentálně Vaše zásilka můžete zjistit na stránce sledování zásilek nebo přímo v horní části našich webových stránek. Zde je kolonka pro sledování zásilky, kam stačí zadat číslo zásilky. Hned uvidíte, kde se momentálně Vaše zásilka nachází. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince v pracovní době od 8:00-17:00 na telefonním čísle 951 277 777 nebo nás kontaktujte jiným způsobem.

 

Menší zásilky (80 x 60 x 42 cm) s hmotností do 15 kg si můžete přesměrovat a následně vyzvednout na jednom z našich výdejních míst - Geis Point. Zde jsou zásilky uloženy
7 kalendářních dní. Vy, jako příjemce jste průběžně informován SMS o pohybu zásilky. Přesměrování zásilky je možno provést přímo v avizační SMS, kterou obdržíte, když balík převezmeme do přepravy nebo přímo ZDE.

Zásilku si také můžete vyzvednout osobně na jednom z našich dep. Vyzvednout zásilku je možné od 9:00 do 19:00, je ale nutné nás předem o této skutečnosti informovat buď e-mailem nebo telefonicky na naší zákaznické lince951 277 777

 


Česká Pošta: 

  • Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
  • Doručování balíků probíhá ve všední dny přibližně v časech 7:00-16:00 hodin. Tento čas se liší v jednotlivých lokalitách. Toto doručování na drtivé většině míst v České republice neprovádí běžný poštovní doručovatel, ale rozváží je speciální rozvoz České pošty.
  • Bohužel naše firma nemůže zařídit, aby se k vám rozvoz dostal v určený čas.
  • Není tedy možno si čas stanovit. Je třeba vyčkat rozvozu na uvedené dodací adrese. Bližší informace můžete zjistit telefonicky na Vaší poště.
  • V případě, že nebudete na místě zastižen(a), bude vám zanecháno oznámení o uložení zásilky na vaší pošte, kde je posléze nutno si zásilku vyzvednout (dle pracovní doby pošty v místě určení).
  • Občas se bohužel stane, že oznámení není z nějakého důvodu zanecháno (bližší informace proč se tak v konkrétním případě nestalo, jistě podá pošta v míste vašeho bydliště) a v takovém případě je zásilka taktéž uložena na poště.
  • Aktuální informace o stavu vaší zásilky se můžete dozvědět na tomto odkazu: informace o stavu zásilky. Zde je nutno zadat číslo balíku jež vám bylo zasláno pomocí sms a emailu od České pošty. Poté se vám zobrazí informace o zásilce.
  • Prosím pozor, pokud jste tedy následující den po našem upozornění o expedici zboží neobdrželi zásilku a ani nenajdete oznámení o uložení je zásilka na 90% uložena na vaší poště. V takovém případě se prosím na poštu bez váhání obraťte.
  • Pokud si zásilku na poště nevyzvednete do 5ti dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu. V případě, že tak neučiníte a zásilku si řádně nepřevezmete, jsme dle obchodních podmínek oprávněni požadovat poplatek ve výši 400 Kč.

 

Osobní odběr:

  • Je možný v provozovnách v Opavě, nebo Hlučíně po vyrozumění, že zboží je k odběru připraveno.
  • Vyzvednutí je možné každý všední den od 9:00 do 17:00 hodin nebo po domluvě o víkendu.
  • Zboží si zákazník vyzvedává osobně.
  • Platba probíhá v hotovosti nebo kartou, možná platba v Eurech
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Jsme autorizovaní prodejci a servis těchto značek

Navštivte naše specializované prodejny

U Cihelny 1a, 748 01 Hlučín
Pondělí - Pátek: 8:30 - 16:00 Sobota: Zavřeno

Krnovská 641/131, 747 07 Opava
Pondělí - Pátek : 8:30 - 17:00, Sobota: 9:00 - 12:00

O nás

O nás

Proč koupit u nás

Naše prodejny
Kontakty
Servis

 

Potřebujete poradit s výběrem? Neváhejte se zeptat:
Vytvořeno systémem www.eshop-rychle.cz

Webdesing: PoradnyWeb.cz
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.