Víme, že se na svoji objednávku těšíte a mnoho výrobků je křehkých.
Vy však můžete být bez starostí!
Každé objednávce věnujeme potřebnou péči. Objednávky balíme tak, aby k vám v pořádku dorazily.
Pokud by se však cokoliv stalo a zboží Vám dorazilo poškozené, tak se nemáte čeho obávat. Ihned nás kontaktujte a my Vám zařídíme náhradu s dopravcem. Nemusíte tak nic řešit a budeme po Vás chtít jen pár věcí k úplnému vyřešení problému.
Jelikož si zakládáme na co nejspokojenějších zákaznících, tak jsme pro Vás vybrali více způsobů platby, abyste si vybrali, který Vám nejvíce vyhovuje.
1. Dobírka - vaši objednávku zaplatíte při převzetí přepravci.
2. Převodem na účet - vaši objednávku uhradíte předem na náš účet. Potřebné údaje k úhradě vám zašleme s potvrzením vaší objednávky.
3. V hotovosti (osobní odběr) - vaši objednávku uhradíte osobně v hotovosti nebo kartou na našich provozovnách Opavě, nebo Hlučíně
4. Splátkový prodej - možnost nákupu zboží na splátky online, nebo uzavření smlouvy na prodejnách. Vytvoříme vám nejvýhodnější nabídku u společnosti Essox.
Způsob dopravy + cena | Způsob platby + cena | ||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
Geis kurýr - doručení následující pracovní den po expedici:
- Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
- Kurýr agentury Geis Vás obvykle kontaktuje nejprve telefonicky v den doručení zásilky, aby si s Vámi potvrdil přesný čas a místo předání.Zadávejte proto, prosím, správný kontaktní telefon, aby se předešlo nemožnosti doručit zásilku
- Bohužel naše firma nemůže zařídit aby se k vám rozvoz dostal v přesný čas.
- Na depu je možno si vyžádat telefonický kontakt na řidiče a s tím se pak dohodnout na místě čase předání.
- Pokud se však s dopravcem nedohodnete na termínu dalšího doručení do 3 dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu. V případě, že tak neučiníte a zásilku si řádně nepřevezmete, jsme dle obchodních podmínek oprávněni požadovat poplatek ve výši 400 Kč.
odkaz na přepravce zde:
Kde se nachází momentálně Vaše zásilka můžete zjistit na stránce sledování zásilek nebo přímo v horní části našich webových stránek. Zde je kolonka pro sledování zásilky, kam stačí zadat číslo zásilky. Hned uvidíte, kde se momentálně Vaše zásilka nachází. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince v pracovní době od 8:00-17:00 na telefonním čísle 951 277 777 nebo nás kontaktujte jiným způsobem.
Menší zásilky (80 x 60 x 42 cm) s hmotností do 15 kg si můžete přesměrovat a následně vyzvednout na jednom z našich výdejních míst - Geis Point. Zde jsou zásilky uloženy
7 kalendářních dní. Vy, jako příjemce jste průběžně informován SMS o pohybu zásilky. Přesměrování zásilky je možno provést přímo v avizační SMS, kterou obdržíte, když balík převezmeme do přepravy nebo přímo ZDE.
Zásilku si také můžete vyzvednout osobně na jednom z našich dep. Vyzvednout zásilku je možné od 9:00 do 19:00, je ale nutné nás předem o této skutečnosti informovat buď e-mailem nebo telefonicky na naší zákaznické lince: 951 277 777.
Česká Pošta:
- Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
- Doručování balíků probíhá ve všední dny přibližně v časech 7:00-16:00 hodin. Tento čas se liší v jednotlivých lokalitách. Toto doručování na drtivé většině míst v České republice neprovádí běžný poštovní doručovatel, ale rozváží je speciální rozvoz České pošty.
- Bohužel naše firma nemůže zařídit, aby se k vám rozvoz dostal v určený čas.
- Není tedy možno si čas stanovit. Je třeba vyčkat rozvozu na uvedené dodací adrese. Bližší informace můžete zjistit telefonicky na Vaší poště.
- V případě, že nebudete na místě zastižen(a), bude vám zanecháno oznámení o uložení zásilky na vaší pošte, kde je posléze nutno si zásilku vyzvednout (dle pracovní doby pošty v místě určení).
- Občas se bohužel stane, že oznámení není z nějakého důvodu zanecháno (bližší informace proč se tak v konkrétním případě nestalo, jistě podá pošta v míste vašeho bydliště) a v takovém případě je zásilka taktéž uložena na poště.
- Aktuální informace o stavu vaší zásilky se můžete dozvědět na tomto odkazu: informace o stavu zásilky. Zde je nutno zadat číslo balíku jež vám bylo zasláno pomocí sms a emailu od České pošty. Poté se vám zobrazí informace o zásilce.
- Prosím pozor, pokud jste tedy následující den po našem upozornění o expedici zboží neobdrželi zásilku a ani nenajdete oznámení o uložení je zásilka na 90% uložena na vaší poště. V takovém případě se prosím na poštu bez váhání obraťte.
- Pokud si zásilku na poště nevyzvednete do 5ti dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu. V případě, že tak neučiníte a zásilku si řádně nepřevezmete, jsme dle obchodních podmínek oprávněni požadovat poplatek ve výši 400 Kč.
Osobní odběr:
- Je možný v provozovnách v Opavě, nebo Hlučíně po vyrozumění, že zboží je k odběru připraveno.
- Vyzvednutí je možné každý všední den od 9:00 do 17:00 hodin nebo po domluvě o víkendu.
- Zboží si zákazník vyzvedává osobně.
- Platba probíhá v hotovosti nebo kartou, možná platba v Eurech
Doprava strojů:
dopravu objednaných strojů provádíme po domluvě se zákazníkem vlastí dopravou, nebo externím přepravcem, pro tento účel speciálně vybaveným. Cena dopravy strojů je určena dle typu a velikosti stroje a místem dodání a bude vždy předem domluvena se zákazníkem.
Na stroji je vždy udělán kompletní předprodejní servis a je řádně odzkoušen