na jaře měl Pepa Sršeň v ruce novinku CFMOTO 650GT. Na podzim pak facelift CFMOTO 650NK.
Jak Pepa vnímá motorky CFMOTO, na to se podívejte v jeho dalším originálním podání
Moje první zkušenosti a jízda na KAYO KT 250
Do doby než mi kamarád poslal, první fotky jsem o této značce neslyšel a upřímně jsem si myslel, že se bude jednat o nějaký větší pitbike z Číny, co se po pár jízdách rozsype.
Po vzhledové stránce připomínala několik věhlasných značek na trhu v jednom balíčku.
Když ji ale vytáhl z garáže a měl jsem možnost vidět na vlastní oči a osahat si ji bylo to úplně o něčem jiném. Motorka vypadala velice dobře postavená a komponenty nebyly z bláta, jak se z fotek zdálo. Líbily se mi ohebné páčky, nastavitelné tlumiče, mohutná zadní vidlice, okousané kotouče s předním i zadním krytem.
Vím, že Čínské motorky nemají moc dobrý materiál při výrobě plastů, zpracování vypadá honosně, ale jednou s tím člověk spadne a je to hromada ostrých trsátek (zkušenost s pitbike a minibike). Tady je to ale o něčem jiném, plasty pěkně pruží a drží na svých místech. Libí se mi moderní design ala KTM a YAMAHA, vzhledem je to prostě pěkná moderní motorka.
Podvozek by měl dle informací vycházet z KAYABY, přední tlumiče i zadní jsou nastavitelné, já se svou vahou cca 100kg v oblečení jsem nic nastavovat nemusel a požitek z jízdy v terénu byl luxusní. Zaměřil jsem se na enduro, což mám ostatně raději než motokros a tak jsem motorku tahal přes kamenité brody, lesní pěšiny, výjezdy a sjezdy a nikde mě nenechala a podvozek vždy vše pobral na jedničku. V potoce jsem přes kameny mohl hopsat jako na trialce.
Posed na motorce je s moji výškou 189cm parádní, sedlo je úzké takže vám ve stupačkách nevadí a přitom pohodlné, stupačky jsou příjemně široké a noha ze zoubků jen tak nesklouzne.
Motorově mi seděla motorka krásně a byl jsem příjemně překvapený dávkováním výkonu, nejlepší jsou asi střední otáčky, kde vás motorka veze jako v peřině přes všechny překážky. Důležité je si dát pozor na podtáčení, častěji řadit nebo používat více spojku, která fungovala skvěle.
Zvuk motorky je fantastický a při každém přidání plynu jsem si to užíval, čistý ostrý 2T.
Jako hlavní mínus vidím jen absenci homologace, sice na motokrosové a enduro tratě doklady potřeba nejsou a tak parádní ostré enduro za nějakých 130 tis. nekoupíte, ale pro mě osobně by s doklady byla jasná volba ve stylu za málo peněz hodně muziky.
OREL
Dopátrat se přesného významu a původu slova hadimrška bylo nad mé síly. Přezdívka Tatry 57, filmové jméno Vlasty Buriana a – to je všechno. Ani Slovník současné češtiny nepomohl. Ale vypozoroval jsem, že tenhle výraz používá většina lidí stejně jako já – coby označení někoho nebo něčeho, co je malé a hbité. Mně to na tyhle elektrické čínské skútry pasovalo naprosto skvěle.
Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/ecooter/ecooter-e1r-e2r-dual-elektricke-hadimrsky-42755.html
Copyright © Motorkari.cz