Benelli TRK 702X Adventure bílá
- Novinka

- Kompletní specifikace
- Benelli TRK 702X Adventure bíláNa cestě189 990 CZK157 017 CZK bez DPH
BENELLI TRK 702 X (Adventure) bílá model 2023
Směrem k novým obzorům. TRK 702 X je čisté dobrodružství, extrémně všestranné, hbité a snadno ovladatelné, navržené tak, aby zvládlo jakýkoli typ trasy, jak na asfaltu, tak v terénu, a postavené tak, aby bylo možné se konečně pustit do nových a vzrušujících dobrodružství. Vášeň, svoboda a zábava na jediném motocyklu, ať už se rozhodnete pro jakoukoli cestu, aniž byste své touze cestovat omezovali. TRK 702 Xje to ve skutečnosti vyzrálé moto, ideální pro ty, kteří chtějí pevné, autentické a snadno použitelné dvoukolky. Motocykl schopný zaručit optimální výkon, aniž by zároveň jezdce kdy dostal do potíží, vyvinutý oddělením výzkumu a vývoje a Benelli Style Center, aby rozšířil řadu dobrodružných kol Casa del Leoncino a vstoupilo do řady se středním motorem.
ZÁRUKA 4 ROKY!
základní výbava v ceně motocyklu:
Padací rámy
zadní nosič
kvalitní hliníkové blastery
5“ TFT interaktivní display
centrální stojan
Motocykl zrozený a vyvinutý výhradně v Pesaru, který má jedinečný a extrémně rozpoznatelný design, sdílený se svou silniční „sestrou“, s plynulými a dynamickými liniemi, schopnými dát tomuto dvoukoláku Benelli velmi agresivní povahu se silnou identita. Design TRK 702 Xvyplývá z potřeby vyvinout koncepty představené na modelu 800, konsolidovat a učinit nejcharakterističtější stylistické prvky rozpoznatelnými a přeměnit je ve stylistické rysy rodiny TRK. Prvky, jako je světlo, s dvojitým LED modulem zasazeným do ikonické struktury masky nebo jako design tanku, vyrobené z kovu v oblasti kontaktu s nohama jezdce, zabírají minimální prostor a umožňují maximální volnost pohybu. pohyb, aniž by byla penalizována kapacita nádrže 20 litrů. Další výrazná vlastnost nového TRK 702 X, sdílené s dalšími novými přírůstky v řadě, jsou zadní madla, velkorysá, ale dokonale integrovaná do profilu vozidla, s dlouhými končetinami, aby nabízela maximální pohodlí i cestujícímu a zároveň poskytovala velmi důležitý stylistický vzhled. prvek, který bude definovat zadní konec motocyklu.
Konstrukce, která se dokonale integruje se zbrusu novým 698ccm dvouválcovým řadovým motorem Benelli, navrženým díky zkušenostem získaným z vývoje motorů 500cc a 800cc, ze kterých se zrodila tato nová platforma, která představuje technická řešení již používaná v minulé, ale upravené podle logiky snížení hmotnosti a velikosti, čímž se zlepšil výkon vozidla. Stejně jako silniční verze, tepající srdce TRK 702 Xposkytuje výkon 76,2 HP (56 kW) při 8750 ot/min a točivý moment 68,2 Nm při 6250 ot/min, vždy připravený a temperamentní. Rozvod je dvojitý vačkový hřídel v hlavě, 4 ventily na válec, s řetězovým pohonem a klikový hřídel s klikovými čepy přesazenými o 180°. Elektronické vstřikování s dvojitým tělem škrticí klapky o průměru 41 mm. Na druhé straně je převodovka vybavena odnímatelnou 6stupňovou převodovkou na straně spojky, které pomáhá spojka v olejové lázni se serverem točivého momentu, což výrazně snižuje sílu vyvíjenou na spojkovou páku při zachování měkkého a přesného převodu. zasnoubení. Motor 698c.c. zahrnuje také verzi se sníženým výkonem 35 kW pro licence A2.
Také v tomto případě, jak velí tradice, je rám trubkový mřížoví s ocelovým plátem, odvozeným z modelu 500 ccm, vyvinutý speciálně pro zajištění maximální obratnosti na silnici i mimo ni. Díky optimálnímu vyvážení hmotnosti, navrženému přesně tak, aby nikdy nepřivedl uživatele do potíží, je TRK 702 X kolo vhodné pro najíždění kilometrů za jakýchkoli podmínek: je to také díky nastavení odpružení, které má přední vidlici upside- dolů s klanicemi 50 mm, se zdvihem 140 mm a hliníkovou kyvnou vidlicí s centrálním tlumičem s nastavitelným předpětím pružiny a hydraulickou odrazovou brzdou, se zdvihem 50 mm (173 mm na kole).
Brzdový systém se skládá z dvojitého předního kotouče o průměru 320 mm s dvoupístkovým plovoucím třmenem a zadního kotouče o průměru 260 mm s jednopístkovým plovoucím třmenem. 19“ přední kola a 17“ kola z hliníkové slitiny s ocelovými paprsky jsou obuta do pneumatik Pirelli Scorpion Rally STR 110/80 a 150/70.
Přestože je TRK 702 X jistě motocyklem s dobrodružnou povahou, zvláštní pozornost je věnována pohodlí a účinnosti. Stejně jako silniční verze se i tato nová dvoukolka vyznačuje velkou standardní kapotáží, schopnou dokonale chránit jezdce i spolujezdce. Volitelně jsou k dispozici vyhřívané rukojeti a sedlo jezdce, snadno ovladatelné z ovládacího bloku řídítek, podsvícené, pro maximální viditelnost i v noci. TRK 702 Xmá také nádrž o objemu 20 litrů. Full LED optická skupina nabízí originální a okamžitě rozpoznatelný design. Tato dvoukolka dále nabízí full LED optickou jednotku a 5'' barevný TFT displej s vysokým rozlišením, který má Bluetooth připojení pro připojení k telefonu a zobrazení příchozích hovorů, při použití bloků řídítek bude možné otevřít a ukončit hovor. Na přání má TRK 702 X také inovativní palubní kameru integrovanou v předním zobáku kola, která umožňuje nahrávat videa a pořizovat fotografie v reálném čase stažením aplikace do mobilního telefonu a připojením přes wi-fi. fi.
Typ motoru: | Kapalinou chlazený, čtyřdobý, řadový dvouválec |
Vrtání x zdvih: | 83 x 64,5mm |
Zdvihový objem: | 698 cm³ |
Kompresní poměr: | 11,6:1 |
Max. výkon: | 56 kW (76,2 hp) @ 8750 ot./min. |
Max. kroutící moment: | 68,2 Nm (6,9 kgm) @ 6250 ot./min. |
Spouštění motoru: | elektrické |
Převodovka: | 6-ti stupňová |
Sekundární převod: | řetězem |
Objem nádrže: | 20l |
Pohotovostní hmotnost: | 235 KG |